14 Mayıs 2014 Çarşamba

adadan onlayn zihni kazısı...

zihni müziğin uygun fiyatlı plaklarını kazıyalım dedik, bunları seçtik. aslında brothers unlimited: who's for the young reissuesunu da alacaktım ama bir şanssızlık zinciri oldu. plak elimizde yokmuş kusura bakmayın yanlış listelemişiz satışı iptal ediyoruz diye bir mesaj geldi, pek üzüldüm. sonra bir mesaj daha geldi ya biz onu size ayırmışız, sonra da yerinde bulamamışsız diye. benim de moronluğuma geldi, yeniden mi almam lazım, nasıl olacak filan diye sorular sordum, yanıtlar gecikti, cevap yazmam gereken zamanlarda ben yazamadım, yanımda kart yoktu, kargoyu daha fazla erteletmek istemiyordum ki sarktı, yıldım ve plağa tekrar talip olmadım.



ama ne zamandır istediğim horace silver'ı (ki blue note olmasına rağmen reissue'nun soundu hayal kırıklığı yarattı, tavsiye etmem).. hastası olduğum drifters'ın şeker kapaklı golder hits toplamasını (ki bunun da soundundan memnun kaldığımı söyleyemem, volümü tizi bası düşük, cılız; monosu olaydı keşke aslında bunların 7"lerini ister deli gönül)orijinal baskı neşeli bir joe tex albümü happy soul'u coloured kontenjanından koleksiyona kattık...






beyazlara gelince (aslında insanları böyle ayırmamak lazım siyah ve kızılderili kırması hendrix abim mahler'i beğenirmişti mesela), gustav mahler abimizin songs of the earth'ünü... yine bizim mahler'in orkestra şefliği yapıyor sanıp, helecana gark olduğumuz henry purcell'in yaylılar için dört süitini [ki bu mahler gustav abimizin bir nevi kuzeni fritz mahler imiş] ve et last bat nat liist schubert: death and the maiden'ını koleksiyona kattuk..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder